افزایش همکاری «هندو ـ صهیونیسم» علیه مقاومت در کشمیر و فلسطین

کارشناسان و تحلیلگران مسائل سیاسی بر این باورند که دولت هندوی حاکم در هند و صهیونیست ها برای مقابله با مقاومت مسلمانان در کشمیر و سرزمین های اشغالی فلسطین با یکدیگر همدست شده اند.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه صوت پاکستان، کارشناسان و تحلیلگران سیاسی بر همکاری رو به رشد هند و رژیم صهیونیستی در راستای پیشبرد استراتژی های اشغالگری در جامو و کشمیر و فلسطین تأکید می کردند .

به گزارش سرویس رسانه ای کشمیر، آنها ادعا می کنند که تاکتیک های مورد استفاده رژیم صهیونیستی در فلسطین به طور فزاینده ای توسط هند در جامو و کشمیر اشغالی منعکس می شود .

این تحلیلگران خاطرنشان کرده اند که هم هند و هم اسرائیل انواع مشابهی از خشونت را علیه مردم اعمال می کنند .

رژیم مودی به شدت از مدل اشغالگری اسرائیل در جامو و کشمیر استقبال می کند و این شامل قانون اخیر در مورد اقامت می شود که منتقدان ادعا می کنند منعکس کننده برنامه های شهرک سازی رژیم صهیونیستی با هدف تغییر ساختار جمعیتی منطقه است .

چنین راهبردهایی که توسط اقدامات اسرائیل پیشنهاد شده است، زنگ خطر را در مورد پیامدهای بالقوه بلندمدت برای مردم کشمیر به صدا درآورده است .

کارشناسان تأکید می کنند که هند و اسرائیل دو روی سکه یک رژیم سرکوب گر هستند .

دو ملت ـ کشمیری ها و فلسطینی ها ـ بیش از هفت دهه است که برای آزادی مشروع خود می جنگند . آن ها همچنان خواستار حق تعیین سرنوشت خود هستند که توسط سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است .

آن ها از جامعه بین المللی خواسته اند تا تلاش ها را برای کمک به مردم جامو و کشمیر و فلسطین برای محقق کردن حق طبیعی آن ها تشدید کند .

ناظران هشدار می دهند که صلح و ثبات جهانی ارتباط تنگاتنگی با حل مناقشات کشمیر و فلسطین دارد .

علاوه بر این، مشارکت نظامی نزدیک بین هند و اسرائیل یک تهدید بزرگ برای بشریت و صلح جهانی است ؛ چرا که هر دو به طور آشکار قوانین بین المللی را در قلمرو خود نقض می کنند .

انتهای پیام

نظرات

captcha